Reactie op reacties - Reisverslag uit Chamesol, Frankrijk van Rob Duim - WaarBenJij.nu Reactie op reacties - Reisverslag uit Chamesol, Frankrijk van Rob Duim - WaarBenJij.nu

Reactie op reacties

Blijf op de hoogte en volg Rob

22 Augustus 2019 | Frankrijk, Chamesol

Beste medewandelaars.

Ik zit nu in het dorpje Journal bij Chamesol op een bankje te lunchen.

Ik lees jullie reacties en vragen, maar weet niet hoe ik die op de reactie-pagina moet beantwoorden.

Daarom maar ff zo.

Hoeveel km heb ik gepland te lopen?

Volgens de GPS-planner 522km

Hoeveel het er werkelijk worden weet ik niet. Ik neem de gelopen afstand niet op, dat zou weer een elektrisch apparaat zijn dat stroom vraagt.

Mijn planing om in 3 weken weken Genève te halen, gaat waarschijnlijk niet lukken. De eerste drie dagen liep ik door allerlei problemen al 1 dag achter.

Dat is hier bijna niet meer in te lopen.

Het laatste stukje zal ik de bus moeten nemen, en een volgende keer (Genève-Nice) voor Genève starten

Vraag over stroom?

Ja, ik heb zonnepanelen, helaas heb je daar niet altijd wat aan wanneer het bewolkt is, regent, door het bos loopt of een combi hiervan.

Vandaag is het mooi weer, dus geen probleem.

Haiku: Eveline, Dank je voor de haiku. De cadans behoeft nog wat aanscherping, voor de rest klopt het wel.:thinking_face:

Dank jullie voor voor de aanmoedigingen en reacties.

Die zijn voor mij een steuntje in de rug bergopwaarts.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rob

Wandelaar in hart en nieren. Sinds 17-jarige leeftijd bezig met wandelen. Later ben ik ook het hardlopengaan beoefenen, maar wandelen blijft de grootste bewegingsbron. Doordat ik ben opgegroeid in een verhuisbedrijf heb ik ook het 'TranSPORT' een groot deel van mijn werkend leven uitgeoefend. Zelfs nu onderweg naar Santiago heb ik het verhuisbedrijf niet helemaal achter me gelaten (of juist wel ;-) ) De komende weken ga ik proberen om vanuit Geneve te Zwitserland naar Santiago de Compostella in Spanje te lopen. +/-2200km in 12 weken.

Actief sinds 05 Juli 2014
Verslag gelezen: 107
Totaal aantal bezoekers 12081

Voorgaande reizen:

21 Juli 2023 - 14 Augustus 2023

E2 in Engeland

08 Augustus 2022 - 21 Augustus 2022

GR5: Maastricht naar Hoek van Holland.

20 Augustus 2021 - 31 Augustus 2021

Vervolg GR5 Deeltraject: Landry-Nice

11 Augustus 2020 - 06 September 2020

Vervolg GR5: Deeltraject La Cure (fr)-Landry (rich

12 Augustus 2019 - 30 Augustus 2019

GR5: Deeltraject Selestat - La Cure

08 Juli 2014 - 11 Juli 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: