De laatste voorbereidingen voor.... - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Rob Duim - WaarBenJij.nu De laatste voorbereidingen voor.... - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Rob Duim - WaarBenJij.nu

De laatste voorbereidingen voor....

Door: Rob

Blijf op de hoogte en volg Rob

13 Juli 2014 | Nederland, Amersfoort

Dit weekend de laatste voorbereidingen getroffen. Nog wat inkopen gedaan. De voorraad samengesteld, wegen, de voorraad en de totale bagage aangepast (=gereduceerd, nogmaals gereduceerd en dat nogmaals gedaan. Behalve de schoenen, want daar kwam er een paar van bij).
Verder de Wandala(de kar) + de rest vd bagage in grootte doos gestouwd.
Morgen vliegen naar Geneve, de spanning neemt toe, maar het kriebelt toch ook wel, het gaat nu allemaal echt worden. Een 1/2 jaar aan voorbereidingen en oefenen. en dan gaat het toch gebeuren.
Het volgende verslag zal vanuit het verre vreemde buitenland komen.
Iedereen die meegeleefd heeft, hartelijk dank voor alle (geestelijke) ondersteuning en alle goede wensen.
Tot de volgende keer.

• 14 Juli 2014 - 13:06

Wilma:

Ja daar ga je dan Rob, Heeel Heeel Veeel Succes en Geniet van alles om je heen, Lieve Groet Wilma x

• 14 Juli 2014 - 15:38

Imelda (Triathlon):

Hoi Rob
    Je 4 daagse zit er dus alweer op; zo vertel je in het vroege voorjaar over je plannen en nu is het alweer zover. Foto's toevoegen lukt ook al; ik ga het een beetje proberen te volgen via Waarbenjijnu. Mooi hoor. Heel veel succes, het zal allemaal wel lukken. Doe je best!

• 14 Juli 2014 - 15:57

Mariska (triathlon):

Leuk om je zo te kunnen volgen! Heel veel succes in ieder geval! Het gaat vast een hele mooie reis worden.

• 14 Juli 2014 - 20:04

Jan Duim:

Hoi Rob,
    Knap hoor,wat een uitdaging ga je aan.
    We zullen duimen voor het beste wandelweer dat je maar wensen kunt.
    Geniet ervan en we blijven je volgen.
    Albertine,sylvia, dave, roy en jan.

• 15 Juli 2014 - 13:56

Eveline (G.A.):

Hoi Rob, hoe is de eerste dag gegaan?? Wij leven met je mee hoor: zeker nu we je website hebben gevonden (hahahaha)! Groetjes Eveline (PS hier gaat alles goed!)

• 15 Juli 2014 - 14:12

Kim Keizer:

Hoi Rob,

Leuk dat we je zo kunnen volgen! Heel veel succes!

Groetjes,
    Kim

• 15 Juli 2014 - 15:36

Anna, Ilka En Marcel:

Hoi Rob,

Misschien niet een van de makkelijkste dingen, maar wel een hele mooie uitdaging om te doen.
    Lekker weg uit de comfortzone en een beetje afzien, er zijn slechtere bezigheden denkbaar!
    Wij wachten op mooie verhalen!

Hartelijke groet,

Anna, Ilka en Marcel

• 20 Juli 2014 - 18:19

John En Marinke:

Hoi Rob,

Wij wensen je heel veel geluk, sterkte, plezier, mooi weer en vooral veel wandel plezier toe!
    Wij hebben er alle vertrouwen in, je bent een doorzetter!

Groetjes
    John en Marinke

Rob

Wandelaar in hart en nieren. Sinds 17-jarige leeftijd bezig met wandelen. Later ben ik ook het hardlopengaan beoefenen, maar wandelen blijft de grootste bewegingsbron. Doordat ik ben opgegroeid in een verhuisbedrijf heb ik ook het 'TranSPORT' een groot deel van mijn werkend leven uitgeoefend. Zelfs nu onderweg naar Santiago heb ik het verhuisbedrijf niet helemaal achter me gelaten (of juist wel ;-) ) De komende weken ga ik proberen om vanuit Geneve te Zwitserland naar Santiago de Compostella in Spanje te lopen. +/-2200km in 12 weken.

Actief sinds 05 Juli 2014
Totaal aantal bezoekers 12075